key
"Ақмола облысы білім басқармасының Қосшы қаласы бойынша білім бөлімі Қосшы қаласының мектеп-гимназиясы" КММ
КГУ «Школа-гимназия города Косшы отдела образования по городу Косшы управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сынып жеткешілер туралы Ереже

 

 

                                   Сынып жеткешілер туралы Ереже

  1. Бұл Ереже Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңын, Қазақстан Республикасында мектепке дейінгі, орта, техникалық және кәсіптік білім беруді дамытудың 2023 – 2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын, «Педагог мәртебесі туралы», «Қазақстан Республикасындағы Баланың құқықтары туралы», «Қазақстан Республикасында мүгедектігі бар адамдарды әлеуметтік қорғау туралы» ,«Орта білім беру ұйымдарында сынып жетекшілігі туралы ережені бекіту туралы» (ҚР БҒМ 12.01.2016 ж. №18 бұйрығы, 31.05.2022 ж. №251 бұйрығымен енгізілген өзгерістермен), «Мектепке дейінгі тәрбие және оқыту, орта, арнаулы, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 6.04.2020 ж. № 130 бұйрығы, ҚР Оқу-ағарту министрінің 17.03.2023 ж. №68 бұйрығымен енгізілген өзгерістерімен) ҚР Білім министрлігінің білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру және білім беру ұйымдарында тәрбие жұмысын ұйымдастыру жөніндегі нұсқаулық-әдістемелік құжаттарына сәйкес әзірленген. Сынып жетекшісінің қызметі, мектеп Жарғысы және сынып жетекшісінің жұмысын реттейді.

1.2. Сынып жетекшісі – балалар өмірін ұйымдастырушы, тұлғааралық қарым-қатынастарды реттеуші және мектеп өміріндегі қиын психологиялық қақтығыстарда өз сынып оқушыларының қорғаушысы қызметін атқаратын мектеп мұғалімі..

1.3. Сынып жетекшісінің іс-әрекеті демократиялық, гуманизм, жалпы адамзаттық құндылықтардың басымдығы, балалардың өмірі мен денсаулығы, азаматтық, тұлғаның еркін дамуы принциптеріне негізделген.

1.4. Сынып жетекшісінің педагогикалық білімі болуы керек

1.5. Сынып жетекшісі мектеп директорының бұйрығымен қызметке тағайындалады және босатылады. Сынып жетекшісінің еңбек демалысы және уақытша еңбекке жарамсыздығы кезеңінде оның міндеттері сынып жетекшісі жоқ және осы сыныпта жұмыс істейтін мұғалімге жүктелуі мүмкін.

1.6. Сынып жетекшілерінің қызметіне басшылықты  директордың тәрбие жөніндегі орынбасары  жүзеге асырады.

1.8. Сынып жетекшісі өз жұмысының нәтижелері туралы белгіленген тәртіпте педагогикалық кеңеске есеп береді.

2. Сынып жетекшісінің функциялары

Сыныпты басқарудың негізгі функциялары:

2.1. Сыныптағы іс-әрекетті ұйымдастыру.

2.2. Сынып ұжымының тәрбие жұмысын ұйымдастыру.

2.3. Сыныптың сыныптан тыс өмірін ұйымдастыру.

2.4. Мектеп оқушыларының тұлғасын зерттеу.

2.5. Мектеп оқушыларын әлеуметтік қорғау.

2.6. Ата-аналармен жұмыс.

3. Лауазымдық міндеттер

Сынып жетекшісінің мынадай лауазымдық міндеттері бар:

3.1. Күнделік жүргізеді.

3.2. Оқушылардың жеке істерін жүргізеді және олардың жағдайын бақылайды.

3.3. Сыныпта және мектепте кезекшілікті ұйымдастырады.

3.4. Бекітілген кабинеттің санитарлық жағдайын сақтайды.

3.5. Оқушылардың мектеп формасын сақтауын қадағалайды.

3.6. Тамақтануды ұйымдастырады. Сыныпта ата-аналармен тегін тамақтандыру (бастауыш сыныптар үшін) және ақылы тамақтану (орта және орта мектептер үшін) мәселесі бойынша түсіндірме жұмыстарын жүргізеді.

3.7. Сабаққа қатысуын, кешікпеуін қатаң бақылауда ұстайды.

3.8.Білім алуға қолайлы жағдай жасайды.

3.9. Сыныпта жұмыс істейтін пән мұғалімдерінің  іс-әрекетін үйлестіреді.

3.10. Оқушылардың күнделіктерімен жұмыс жасайды және оқушылардың үлгерімі туралы ата-аналармен байланысады.

3.11. Дарынды балалардың дамуына, танымдық қызығушылықтарын дамытуға, ой-өрісін кеңейтуге (үйірмелерге, факультативтерге, түрлі деңгейдегі зияткерлік сайыстарға, қосымша білім алуға   және т.б. қатысу) ерекше жағдай жасайды.

3.12. Сыныпта қолайлы макроклимат жасайды, жағымды тұлғааралық қарым-қатынастарды қалыптастырады, оларды түзетеді және реттейді.

3.13. Әрбір оқушының денсаулығын сақтау мен нығайтуды ұйымдастырады, дене шынықтыру және спорт жұмыстарына  қатысуды ұйымдастырады.

3.14. Оқушыларға  кәсіптік бағдар  беруіп мамандық таңдауға көмектеседі.

3.15. Ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылардың құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді.

3.16. Әлеуметтік осал санаттағы балалардың есебін анықтайды .

3.17. «Қиын» жасөспірімдердің, тәуекел тобындағы балалардың және балалар және балалар бөлімшелерінде есепте тұрған балалардың мінез-құлқын бақылайды.

3.18. Тақырыптық ата-аналар жиналысын өткізеді. (Тоқсан сайын бір рет).

3.19. Отбасындағы тәрбие жағдайын зерделеп, сыныптың әлеуметтік картасын жасайды.

3.20. Ата-аналарды сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыруға тартады.

3.21.Сыныптағы өзін-өзі басқаруды дамытып  балаларды өзін-өзі ұйымдастыруға, жауапкершілікке, өмірлік шешім қабылдауға дайын болуға және қабілеттілікке үйретеді.

3.22. Оқушылардың құқықтары мен бостандықтарын қорғайды. Мектептегі, сыныптан тыс және жалпы мектепішілік іс-шаралар кезінде олардың өмірі, денсаулығы және қауіпсіздігі үшін жауапты болады.

3.23. Тәрбие жұмысын жоспарлауға қойылатын талаптарға сәйкес сыныпты басқару бойынша өз қызметін жоспарлайды.

3.24. Сыныппен бірге сынып сағаттарын және басқа да сыныптан және сыныптан тыс шараларды жүйелі түрде өткізеді.

3.25. Педагогика және психология саласында өзінің біліктілік деңгейін арттырады.

3.26. Педагогтар кеңестерінің, семинарлардың, әкімшілік-әдістемелік кеңестердің жұмысына қатысады.

4. Сынып жетекшісінің жұмыс уақыты

4.1. Сынып жетекшісінің апта бойы балаларға арнауға міндетті жұмыс уақыты 4,5 сағатты құрайды

4.2. Сынып жетекшісінің сағаты (аудиториялық сағат) – сынып жетекшісінің жоспарында жазылатын кесте бойынша аптасына бір рет.

4.3. Білім беру іс-шараларының саны айына кемінде екі жағдайды құрайды, олардың біреуі мектеп бойынша болуы мүмкін.

4.5. Сыныптағы ата-аналар жиналысының саны тоқсанына бір реттен кем болмауы керек.

4.6. Мереке күндері жұмыс уақыты қосымша жоспар бойынша белгіленеді.

5. Сынып жетекшісінің құқықтары

5.Сынып жетекшісінің құқығы бар:

5.1. Мектептің өзін-өзі басқару құрылымдарының жұмысына қатысуға: педагогикалық кеңес, мектеп кеңесі, кәсіподақ және мектептің басқа да қоғамдық органдары.

5.2. Мектеп қызметін жақсарту бойынша ұсыныстар енгізуге және іскерлік, сындарлы сын айтуға;

5.3. Жеке білім беру бағдарламаларын жасауға, білім берудің жаңа әдістерін, формалары мен әдістерін шығармашылықпен қолдануға;

5.4. Сыныптағы пән мұғалімдері өткізетін кез келген сабақтарға немесе іс-шараларға қатысуға;

5.5. Пән мұғалімдерінен сыныптың және жекелеген оқушылардың оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру туралы ақпаратты талап етуге;

6. Сынып жетекшісінің құқығы жоқ:

6.1. Тәрбиеленушінің жеке қадір-қасиетін қорлау, оны іс-әрекетпен немесе сөзбен қорлау, лақап аттар ойлап табу, оған белгі қою және т.б.

6.2. Оқушыны жазалау немесе онымен күресу  үшін педагогикалық әдісті (мектеп ұпайы) пайдаланыңыз.

6.3. Баланың сеніміне қиянат жасау, оқушыға берілген сөзді бұзу, оны әдейі адастыру.

6.4. Әріптестерін көпшілік алдында талқылауға, оларды жағымсыз түрде көрсетуге , мұғалімнің және бүкіл педагогикалық ұжымның беделіне нұқсан келтіруге;

6.5. Отбасын, ата-анасын немесе туыстарын оқушыны  жазалау немесе жеке пайда үшін пайдалануға;

7. Сынып жетекшісінің жұмысын ұйымдастыру.

7.1. Сынып жетекшісінің жұмыс  циклограммасы:

7.1.1. Сынып жетекшісі  күнделікті:

1.Оқушыларды 07.35-07.55 арлығында қарсы алады;

2. Сабаққа келмейтін және кешігіп жүрген оқушыларды анықтайды.Олардың келмеу немесе кешігу себептерін анықтап, сабақтан кешігу мен қалдырудың алдын алу бойынша  жұмыстаржүргізеді;

3. Оқушылардың сабақтағы кезекшілігін ұйымдастырады және бақылайды;

4. Оқушылармен жеке жұмыстың әртүрлі формаларын ұйымдастырады.    Мінез-құлқында ауытқулар  болған жағдайда бақылауында ұстайды; Әкімшілікке хабарлайды.

7.1.2. Сынып жетекшісі апта сайын:

1. Оқушылардың апталық бағаларымен күнделіктерін жүргізуін тексереді;

2. Тәрбие жұмысының жоспарына сәйкес сынып сағаттарын өткізеді;

 3. Жоспарға  сәйкес ата-аналармен жұмысты ұйымдастырады;

 4. Қажетілікке байланысты пән мұғалімдерімен жұмыс жасайды;

 5.  Жалпы сыныптағы және жекелеген оқушылар бойынша оқу үлгерімінің жағдайына талдау жасайды;

7.1.3. Сынып жетекшісі ай сайын:

1. Өз сыныбындағы  сабақтарға қатысады;

 2. Пән  мұғалімдермен  жеке кеңеседі;

 3. Ата-аналар комитетінің отырысын ұйымдастырады;

 4 . Сынып  белсенділерінің  жұмысын ұйымдастырады;

  5. Сыныптағы үлгерім туралы есеп береді;

   6. Сабаққа қатысу туралы есеп береді.

7.1.4. Мектеп кезеңінде сынып жетекшісі:

1. Тәрбие жұмысының жоспарын жасап, түзетулер енгізіп отырады;

2. Сынып ата-аналар жиналысын өткізеді;

3.Тоқсан бойынша сыныптағы оқушылардың үлгерімі туралы есеп береді;

 4. Оқушылардың  жеке істерін рәсімдейді;

5.Сыныптағы оқу-тәрбие жұмысына  және  оқушылардың білім деңгейіне талдау жасайды;

6. Сыныптағы оқушылар туралы статистикалық есептерді жинайды және мектеп әкімшілігіне ұсынады

7. Сынып сағатын сынып жетекшісі кез келген уақытта жүргізе алады.


Текст